OK
Używamy cookies, aby zapewnić ci najlepszą wygodę zakupów.

Zasady reklamacji

Klient może dokonać zwotu nabytego towaru w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Klient może zwrócic towar bez podania przyczyny. Za zwrócony towar Klient może zarządać wymiany na towar o tej samj wartości lub zwrot pieniędzy.

Ogólne warunki reklamacji:

  1. W przypadku dostawy zamówionych towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy GLS i Inpost konieczne jest aby nabywca dokładnie sprawdził towar, w celu wykrycia wszelkich szkód powstałych na skutek transportu. Jeśli opakowanie będzie uszkodzone, kupujący nie jest zobowiązany do przyjęcia towaru i musí natychmiast powiadomić sprzedawcę. Późniejsze reklamacje spowodowane transportem nie będą rozpatrywane. Podpis klienta na karcie wysyłki lub transportu jest traktowany jako zgoda na otrzymania towaru, a klient potwierdza, że towary zostały przekazane w stanie nieuszkodzonym.
  2. W przypadku, gdy towar dostarczonych przez sklep internetowy, ma wady, można złożyć wniosek za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: objednavky@terrymoda.pl lub wysłać do siedziby firmy:

    Natalia Sipowicz
    Ul. Ogrodowa 1/1
    57-350 Kudowa Zdrój

  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji Klient jest zobowiazany do podania przyczyny zwrotu lub dokładnego opisu wady. W takim przypadku dokonamy zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej.
  4. Jeżeli Klient Chce zwrócić towar bez podania przyczyny sam pokrywa koszty przesyłki zwrotnej.
  5. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną fakturą oraz informacją o nr konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze lub innym towarze w zamian.
  6. Zwrot należnej kwoty równej cenie towaru nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej przelewem bankowym na na konto przekazane przez Klienta.
  7. Tkaniny zakupione na stronie naszego sklepu powinny zostać zdekatyzowane po odbiorze jakościowym towaru, w przeciwnym wypadku gwarancja z tytułu kurczliwości tkaniny nie będzie uwzgledniana.

Reklamacje nie będą uwzględnione jeżeli:

  1. Wada towaru była z powodu zużycia, niewłaściwego użytkowania (np. Nie stosowania się do instrukcji prania) lub przez złe przechowywanie.
  2. Reklamacja dotyczy wad za które została wynegocjowana niższa cena.
  3. Tkanina została juz skrojona.