OK
Używamy cookies, aby zapewnić ci najlepszą wygodę zakupów.

Pytania

Istnieje możliwość odbioru osobistego?

Po uzgodnieniu istnieje taka możliwość . Czas doręczenia Państwa zamówienia jest zależy od zaopatrzenia, o którego terminie będą Państwo informowani.

Tniecie tkaniny na mniejsze części?

Tak, tkaniny możemy uciąć na pożądaną przez Państwa długość. Przy czym minimalna długość to 2m.

Czy jako zarejestrowany klient mam możliwość uczestnictwa w programie lojalnościowym?

Na e-shopie każdy zarejestrowany klient zbiera tzw. wirtualne pieczątki. Za każdy zakup w kwocie ponad 50 zł otrzymają Państwo jedną taką pieczątkę . Po uzbieraniu 20 pieczątek będzie Państwu przy zakupie odliczona zniżka 5%.

Może się kolor produktu na monitorze różnić od rzeczywistego?

Fotografie naszych tkanin są jak najbardziej podobne tym rzeczywistym, dlatego, że dbamy o ich jakość. Jednak wszystko zależy od rozdzielczości monitora Państwa komputera.

Chcę zamówić produkt, w jaki sposób mogę za niego zapłacić?

Nasi klienci mają dwie możliwości zapłaty:
  • Można przelać pieniądze na konto nr 46124067001111001060058569 po potwierdzeniu przez nas zamówienia. W dniu otrzymania płatności wyślemy produkt.
  • Można zapłacić za pomocą płatności on-line, których operatorem jest firma Dotpay.   

Chciał/a bym złożyć reklamację, jak mam postępować?

Jeśli nie są Państwo zadowolenia z zamówionego produktu, istnieje możliwość jego zwrotu. Bądź poprzez jego wysyłkę na nasz adres. Przy zwrocie produktu mogą Państwo wybrać czy chcą produkt wymienić na inny w tej samej cenie, czy chcą zwrotu pieniędzy za produkt. Pieniądze możemy wysłać Państwu na konto bankowe lub poprzez przekaz pocztowy.

Mogę poprosić Państwa o wysłanie próbki interesującej mnie tkaniny?

Każdego miesiąca możemy wysłać Państwu maksymalnie 5 bezpłatnych próbek, przy większej ilości pobierana jest opłata. Proszę napisać nam na info@terrymoda.pl numery próbek, którymi są Państwo zainteresowani, a my je wyślemy.

Muszę być zarejestrowany/ana, aby zamówić produkt?

Nie, kupować u nas mogą także niezarejestrowani klienci. Jednak klient bez rejestracji traci szansę na zbieranie punktów w programie lojalnościowym i ewentualną zniżkę.

Chętnie bym przyjechał/a obejrzeć tkaniny w magazynie, jest to możliwe?

Tak, po uzgodnieniu istnieje możliwość odwiedzenia głównego składu, obejrzenia produktu i jego zakupu.

Jaka jest najmniejsza ilość tkaniny, którą mogę kupić?

Najmniejsza ilość tkaniny, którą mogą Państwo kupić to 50cm. Od minimalnej ilości można zakupione tkaniny zwiększać o 10cm.

Złożyłem/łam zamówienie, gdzie skontroluje jego stan?

O stanie Państwa zamówienia informujemy za pośrednictwem e-mailu.

Mogę otrzymywać informacje e-mailem o nowościach, bez konieczności rejestrowania się?

Na stronach sklepu internetowego mogą Państwo wyrazić zgodę na doręczanie nowości. Rejestracja nie jest wymagana.

Mogę się z Państwem skontaktować, w celu uzyskania szczegółowych informacji o produkcie?

Na Państwa pytania związane z produktem chętnie odpowiemy poprzez nasz e-mail info@terrymoda.pl lub natalia@terrymoda.pl. Również numerem telefonu +48697797806

Mogę u Państwa kupić kupon podarunkowy i gdzie go wykorzystam?

W naszym sklepie mogą Państwo kupić kupon podarunkowy o wartości 50 zł, 100 zł i 150 zł. Mogą je Państwo wykorzystać w ciągu roku.

Złożyłem/łam zamówienie, jak długo będzie ono realizowane i kiedy doręczone?

Zamówienie realizujemy najpóźniej do drugiego dnia od jego zamówienia. O jego stanie informujemy za pośrednictwem e-mailu. Przewoźnik dostarcza produkt do 2 dni roboczych.

Jakie są koszty dostawy?

Poczta Polska:
do 5 metrów - 12zł

Powyżej 5 metrów zalecamy wybór kuriera:
Przesyłka kurierska – 15 zł
Przesyłka kurierska za pobraniem – 20 zł